jquery - Bootstrap dropdown-menu not working in Mac but works in windows -


i have simple dropdown-menu. works in windows machine not in mac. checked through few suggestions nothing seems work. tried various versions of bootstrap.js , jquery.js

<li class="dropdown"><a href="#" class="dropdown-toggle"     data-toggle="dropdown" style="border-radius: 5px !important;"     id="logincheck">login</a>     <ul id="login" class="dropdown-menu">         <li>some content</li>     </ul> </li> 

here order of js , css files in html

<script src="<c:url value="/angular.min.js"/>"></script> <script src="<c:url value="/angular-resource.min.js"/>"></script> <script src="<c:url value="/jquery.min.js"/>"></script> <script src="<c:url value="/bootstrap.min.js"/>"></script> <link rel="stylesheet" href="//netdna.bootstrapcdn.com/bootstrap/3.1.1/css/bootstrap.min.css" /> 

it worked after adding dependency 'ui.bootstrap' angular module , had include script below

<script src="//cdnjs.cloudflare.com/ajax/libs/angular-ui-bootstrap/0.10.0/ui-bootstrap-tpls.min.js"></script> 

Comments

Popular posts from this blog

PySide and Qt Properties: Connecting signals from Python to QML -

c# - DevExpress.Wpf.Grid.InfiniteGridSizeException was unhandled -

scala - 'wrong top statement declaration' when using slick in IntelliJ -